Terrordåd eller ej ?

Har vi fått galna muslimer i landet ?
Jag vet inte det men ryktet säger ju att självmordsbombaren var muslim.
Jag förstår inte dessa galningar som spränger mördar och håller på.
Till vilken nytta ?
Att dom skall få evigt liv eller en massa oskulder dit dom kommer.
För mig är dom inget annat en simpla mördare och nu menar jag alla som håller på med terrordåd och dödar oskyldiga.
Att spränga en bilbomb  mitt i Stockholm i julruschen är ju för att skada och döda , nu strök han  bara han bara med själv vilket var en jävla tur, det kunde gått fan så mycket värre, men tre stycken oskyldiga blev skadade.
Och det räcker för mig för att jag skall bli förbannad.
Det finns så mycket andra sätt att protestera på  än att döda oskyldiga människor.
Att placera ut bomber är bara jävligt fegt.
Jag hoppas att vi slipper se sånt här i fortsättningen i Sverige då vi har varit förskonade från sånt.
Men religösa fanatiker finns överallt i världen och det lär inte vara sista gången som man får läsa om sådana attacker, jag hoppas bara att vi slipper se det här igen.
Jag har en dotter i Stockholm så man är ju orolig att något skall hända henne, nu menar jag inte att dom spränger bilbomber varje dag men ändå.
Rssisterna lär ju få vatten på sin kvarn nu när detta hände och främligsfientligheten upptrappas än mer.
Är det ett sådant land vi vill ha ?
Nej inte jag i alla fall jag vill ha det lugnt och tryggt med trygga gator att gå på.
Vore alla som Thomas Dileva skulle vi vara vänner istället för att mörda varandra.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: