Doing the omoralisk schlagerfestivalen !

Med denna sköna låt med Nationalteatern så måste jag ta upp helgens stora grej i landet nämligen melodifestivalen. Tävligen jag älskar att hata, men lika förbannat kommer jag att sitta där i år igen och svära över att fel låtar går vidare eller att dom har fula kläder eller sjunger dåligt men trots allt det är väl det som är tjusningen med melodifestivalen ett helt obegripligt och helt menlöst men ändå så sitter man där och glor. Och vad snackas det om på måndagen ute på arbetsplatserna jo melodifestivalen, trots att många säger att dom skiter i det så kollar man ändå. Vi får se vad det är för djupingar som är med i år? Förra året gick det ju helt värdelöst i stora finalen men Europa var inte redo för den sortens musik, och inte jag heller det skall gudarna veta. Men vad skall vi skicka då ? En korsning mellan Ronny och Ragge , Ebba Grön och Tore Skogman, det kanske hade slagit för tydligen så har vi olika sätt att se på vad som är bra musik och dåligt ute i världen och det är väl så det är smaken är som röven klöven och tur är väl det. På söndag skall ni få mina åsikter vad jag tyckte om första deltävlingen så stå ut ! Annars får ni ha en bra helg.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: