Lägg ner skiten !

Efter gårdagens första deltävling kan jag inte annat en garva åt eländet. fruktansvärt dålig klass i den första tävlingen, blir det inte bättre än så är det en katastrof, jag kan tycka att Olas låt får godkänt men inte mer. Resten sög duktigt. Jag kommer så klart att titta nästa vecka med och vara lika tjurig som jag är nu. Dolph Lundgren var kvällens behållning, man kanske borde skicka honom istället efter hans sånginsats ha ha. Lite karateuppvisning kanske imponerar på övriga Europa. Nej bort med Christer Björkman , ta in en annan general Magnus Uggla känns som rätt man lite fräck och vågar sticka ut. Björkman är bara så tröttsam och så dålig. Det hade varit coolt om Frispråkaren hade gått vidare men så blev det ju inte. El fakir eller vad han nu hette var ju för sorglig och även Eskilstunabandet , jag blir bara så trött. Ha det bra mina vänner.

Postat av: Anonym

Ja smaken är ju olika. Jag tyckte Salem al fakir var bra!!! Och även Ola.

2010-02-07 @ 20:03:52
Postat av: Salle

Salem och Road Salt var en klass för sig! Resten ren dynga!

2010-02-07 @ 21:47:36
Postat av: Sussie

Uruselt. Hoppas på att det blir bättre den här lördagen då det sänts från Sandviken.

2010-02-12 @ 21:08:50

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: