Roliga människor !

Internet är ett märkligt fenomen, man kan vara anonym och skriva vilken skit som helst. Tråkigt med sådana ynkliga människor som gillar att hoppa på folk utan att behöva stå för det. Och på min blogg är jag ganska noga med att ha koll på vad som skrivs, detta är ett forum som inte sysslar med rassim och personpåhopp. Jag skriver vad jag vill om vad jag vill men jag vägrar aceptera fega människor som inte vågar stå för vad dom skriver. Itvå dagar nu har Elin, Anna, Madde skrivit olika saker om min dotter och idag kom ett som var riktat mot mig, då får det givetvis inte stå kvar. Det är alltså samma ip nummer på alla dom namnen. Är det ok inlägg ja då får det stå kvar, jag avgör vad som får stå eller inte. Skriv om dom ämnena som jag tar upp i stället för att hacka på mig och mina nära och kära. Jag har en maildaress också skicka ett mail om ni vill diskutera, men väx upp skriv inte en massa skit här det finns andra ställen att skriva på då. Eller våga stå för vad ni tycker med namn och korekta mailadresser, det blir ju bara ett löjligt skimmer över det hela. Nu tar jag inte upp detta ämnet mer och tänker inte älta det heller, det finns liksom ingen ide´ att bry sig om dom som inte begrip sa Ingmar Stenmark ha ha..


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: