Då var det dags för lite innebandy igen !

Jag har fått en förfrågan att hjälpa till i Skillingaryds IK med ungdomsverksamheten, och det kan vara lite lagom att komma igång så smått. Jag skall hjälpa ungdomstränare med lite utbildning och även hjälpa till med dom olika ungdomslagen. Jag ser fram emot detta och kommer att gå med liv och lust i det. Sen får jag se hur vi kan utveckla detta till nästa säsong. Jag har lite ideer´ hur vi skall gå tillväga att locka fler att börja spela innebandy. SIK är ju min moderförening som jag själv var med och grunndade i början på 90talet. Jag tror att jag kommer att trivas i denna roll, ungdomar ligger mig varmt om hjärtat så jag ser bara att det skall bli kul. Har ju haft hand om vårat första pojklag någonsin i en så kallad innebandyskola vilket var väldigt skoj, skönt att vara på banan igen.

Postat av: Janne

Gott att du är på banan igen blomman .

2010-01-04 @ 13:27:51
Postat av: Släggan

Lycka till!

2010-01-05 @ 00:13:16
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Blomman

Tackar det skall bli görsköj.

2010-01-05 @ 09:51:09

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: