Dags att stå i båset igen !

På söndag skall man stå i båset igen , jag skall vikariera för Magnus och hans P12 lag i Eksjö. Dt skall bli grymt roligt. Tyvär är det väl så att det är så ojämt i vissa ungdomserier, det skiljer mycket mellan lagen och det är inte ovanligt att det blir stora siffror. Men jag hoppas på det bästa. Jag jobbar ju numera med ungdomstränarna i SIK och det är skoj. Jag håller på att jobba fram ett kompendium för ungdomstränarna som man kan ha som bollplank om man vill. Det innehåller lite om upplägg av träningar hur man skall träna i vissa åldrar osv. Jag räknar med att ha klart detta i slutet på februari. Så just nu så gör jag vissa efterforskningar av ungdomsinnebandy blandat med min egna erfarenheter. Jag gillar verkligen detta jobbet men givetvis så är jag ju inte främmande att träna något lag i framtiden, men just nu är det SIKungdom som gäller. Mer om matchen kommer när den är färdigspelad.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: