Karatebränna eller skall man ha våtdräkt ?

Nu är premiärdoppet avklarat, märkligt att det blir senare och senare. När man var barn badade man typ i maj men nu är det juli antigen var det bättre och varmare förr eller så har jag blivit fegare. Jag tror nog på det senare. Jag mesade duktigt innan jag fick för mig att hoppa i och det känns för jävligt att behöva erkänna att man har blivit en sådan pussy. Men det blir bättre förmodar jag i Djerba där är vattnet sjukt skönt och härligt.Det är inte långt kvar nu tills vi skall åka. Sen en sak till jag har fått en sån där " du har gjort det igen bränna" jag lär mig aldrig , år efter år säger jag nu skall jag inte bränna mig så hårt men lika förbannat gör jag det. Nu ser man ut som en illröd kräfta men det brukar ändra sig så jag får en fin brun färg sen. Efter en kall vinter så är man ju precis likblek och älskar man värme som jag gör så vill man steka sig och  för att bli fin får man lida pin och som tur är så går det ju över och idag svider det inte så farligt jag har varit med om värre gånger. Solskyddsfaktor skall man ju ha men varjer glömmer jag att ta med mig det men när jag är utomlands då är jag så himla noga med det. Man borde kunna detta nu efter så lång erfarenhet men icke. Hoppas ni får en underbar vecka själv så ser jag fram emot en underbar jobbvecka och att jag snart har nått mitt mål med vikten. 6 kilo kvar sen så är man i mål. Problemet är ju att man sen skall hålla det men jag tror att jag fixar det, jag har slitit ganska hårt och gått ner över 20 kilo och jag är jävligt stolt över det. Nu har man börjat köpa nya snygga kläder som jag verkligen gillar och det är HELT JÄVLA UNDERBART OCH JAG ÄR BARA SÅ JÄVLA BRA HA HA HA !!!!!!!!


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: