Jag är döden !

Idag den 29 juni är det min födelsedag, och man känner att man inte är så ung längre, men man gör vad man kan. Jag klär mig snyggt, är välvårdad och försöker att hänga med dom yngre. Ibland kan man känna avundsjuka mot junisarna men samtidigt skulle jag inte vilja byta plats med dom som det ser ut i världen och i samhället med arbetslöshet våld och elände. Jag har ju levt mitt liv och jag ångrar ingenting. Jag är glad för det jag har, just nu har man flytet med jobb en söt tjej, mina barn min hund, så jag klarar mig med det lilla. Men man blir påmind om att döden så saktliga närmar sig, jag har vänner som har dött aldeles för tidigt så jag vet hu det är. Men är det något man inte kan påverka så är det just åldrandet. Jag skulle ha velat stannat vid 25 det hade räckt , men som alla vet så går inte det att stanna tiden. Jag hoppas att jag kan åldras med värdighet och kan titta tillbaka på livet och säga jag hade åtminstånde inte tråkigt. Ha en bra vecka med sol och värme och bad. Själv jobbar man ju och trivs med det.

Postat av: Agnes

ingen idé att tänka på åldern,det går ju ändå inte att göra nåt åt! Nu ska vi njuta av livet, puss ;)

2010-06-30 @ 18:51:23

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: