Var är sommaren ?





När fiskesäsongen drar igång känner man att sommaren är på gång och som mina triogna läsare vet hatar jag vintern. Snö, kyla kallt fy fan säger jag . Men där emot värme det är så himla skönt. Man vad gör man då om sommaren inte infinner sig ? Jo man tar semseter och åker till Tunisien, för där är det så skönt. Det blir tredje gången som jag åker dit. Men nu åker vi enbart själva. Då får man göra precis som man vill. Bada , slappa , sola, äta gott och bara ha semester det skall bli helt underbart. Vi drar i augusti/september någon gång. Planeringen är i fulll gång och det lutar åt att det blir eller Sousse eller Djerba det beror på lite. Flygtiden är längre till Djerba men där har jag aldrig varit så det lutar att vi åker dit. Men som sagt planeringen och förberedelserna är i fulll gång. Jag måste ju köpa lite nya kläder, ni vet badbrallornaär för stora sen förra året eftersom  jag har tappat en del vikt så jag måste ha en ny badgarderob ha ha. Ett par fräcka solglasögon och solkräm sen kan vi rocka på.
Ha en bra helg nu och var rädda om varandra. Själva skall vi på kalas idag då Agens bror skall ha kalas. Skönt att umgås när det är helg. För vi har jobbat hårt båda två i veckan. Kram på er.







Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: