Då var det måndag igen !

Jag har haft en mycket bra helg med mina nära och kära, dessutom har jag grattulerat mitt gudbarn som fyllde tretton år igår söndag. Mycket trevligt.
Idag har GAIS sin premiär i allsvenskan hemma mot Malmö. Dags att plocka fram locecburken igen. Tar dom en pinne idag är jag mer en nöjd.

På tisdag är den femte avgörnade i bandyns SM semifinal, och jag är en man av ordning vinner Bollnäs så skall jag dansa hula hula på trottoaren.

På torsdag drar SM slutspelet i hockey igång igen. HV valde Timrå, det kommer att bli knallhårt. Challe Berglund tränare i Timrå såg inte allt för skräckslagen ut så jag tror att HV kan få det tufft.

Och från och med idag så skall jag plugga och några veckor framöver. Skall läsa upp lite betyg så det blir på distans sen skriver jag prov på måndagar.

Sen utvecklar jag min lägenhet till ett museum för Wilda Western och indian kulturen, har satt upp mängder med grejer på väggarna i vardagsrummet och det är skitsnyggt. Nästa project är saloonsdörrar in till mitt sovrum. Där skall det också hängas upp ateraljer så småning om som har med den här kulturen att göra.

Ha en bra vecka mina vänner.

Postat av: Funck

Gott snack! Jobba på med idrottsbloggandet, broder!

2010-03-15 @ 16:24:17
URL: http://www.jonkopingsidrotten.se
Postat av: Anonym

IFK GÖTEBORG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det säger allt!finns endast ett göteborgs lag bevisat gång på gång när ska alla andra ****** fatta det?????? hahahahhaha

2010-03-18 @ 21:51:17
Postat av: Blomman

Smaken är som röven , klöven. För mig finns bara ett lag GAIS, alla är GAISare innerst inne , men det tar lite tid för en del att fatta det ! ha ha ha.

2010-03-19 @ 06:28:18

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: