Jag fick ett trevligt samtal !

Igår måndag fick jag ett trevligt samtal från en gammal vän och han hade något kul att erbjuda. Så nu måste jag ta mig en riktig funderare på om jag skall genomföra detta eller inte. Anbudet var väldigt intressant och verkligen utmanande. Sen är ju min vän en väldigt trevlig person också även att han inte har haft det så lätt med mängder av sjukdomar. Go att snacka med om man säger så. Jag hade ju inte tänkt att bli tränare igen men det här lät så roligt så jag får fundera , just nu jobbar jag med SIK,s ungdomar resten av säsongen , men jag har ju inget kontrakt så att vi får se hur det blir. Att vara tränare kräver ju en del uppoffringar och kräver mycket tid men vi får se hur det blir jag skall i alla fall fundera på saken. Kul också att det fortfarande finns klubbar som är intresserade av mina tjänster.

Postat av: Släggan

Hm...kan det vara allas vår Klas Malm & FIF som är ute & spanar efter tränare?? ;-)

2010-03-04 @ 20:34:47
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Blomman

Kanske det kanske ha ha.

2010-03-05 @ 12:32:48
Postat av: Släggan

He he...den som lever får se eller vadå?? ;-)

2010-03-05 @ 15:36:54
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ibland är det bra att gamla rävar finns;)

2010-03-05 @ 22:02:50

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: