Det skall vara gött att leva , annars kan det kvitta !

Taget ur macken , men det stämmer jävligt bra på mig numera, jag går in på den andra månaden där jag har ändrat mitt sätt att leva på och jag är glad att jag tog det beslutet.  När man äter sunt och är ut och rör på sig får man en helt annan energi jag sover som en klocka, förut var jag vaken hela nätterna nu går jag och lägger mig i vettig tid och sover hela natten. Jag märker att jag är gladare och ser saker på ett annat sätt än tidigare. Jag känner mig possetiv och brusar inte upp lika lätt. Med andra ord jag mår jävligt bra. Det är en go och en skön känsla i kroppen, min tjej säger det samma att jag är en ny man och jag är så kär säger hon. Jag kan bara intyga jag är också kär upp över mina öron, och det är skönt att vara kär. Man ser inga hinder bara möjligheter och allt flyter på som det skall. Just nu så sitter vi och planerar våran semester och vi drar i augusti bara vi två det skall bli helt underbart. Sola, bada softa Och bara ha semseter, kan det bli bättre eller? Ha ha nej jag tror fan inte det. Så nu hoppas man att alla singlar där ute i cybervärlden hittar sin partner i sommar och får ha de lika bra som jag har det, för det är underbart att vara så där riktigt kär.

Postat av: Nisse

Gött blomman ! Härligt att höra att du mår bra.

2010-05-03 @ 15:26:03
Postat av: Carro

Vilket fint inlägg, vad glad jag blir!

2010-05-03 @ 22:45:15
Postat av: Iggeså the sun

Blomman du är så jävla go !!!!!

2010-05-04 @ 13:56:05

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: