Grönsvarta atleter mot bananer i pyjamas !

Ikväll den 10 maj vankas ett klassiskt Göteborgsderby mellan GAIS - IFK Göteborg. Tyvär min del som är GAISare brukar det inte gå speciellt bra i just det  derbyt en vins på 16 år det är inte mycket att skryta med, men som vanligt hoppas man alltid. Ikväll sänds matchen på canal plus så då sitter jag och sonen bänkade. GAIS har jag ju följt sen man var 8 år och även när det har gått väldigt dåligt. Till och med när dom var nere i div 3 så åkte mat på matcherna. Det har blivit lite sämre med det nu när man bor en bit ifrån men jag försöker i all fall åka ett par gånger per år i alla fall. Så i kväll håller jag tummarna och jag hoppas på GAISseger mitt tips blir 1-0 till GAIS.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: