Mors dag !

Idag på mors dag skall jag åka och hälsa på min supergoa mamma. Hon bor 25 mil ifrån så man kan inte åka varje vecka men ringer gör jag flera gånger i veckan. Hon har haft det jobbigtmed att min pappa dog 07 och hon har starr , parkinsson, och gjort två höftlesoperationer på kort tid, men hon stretar på i alla fall. Och jag tycker ändå att hon är mycket gladare och piggare nu ! Det låter så i alla fall när man pratar med henne. Så i dag skall hon få ett fint halsband och en vacker blomma av mig och Agnes, sen vet jag att lilla syster yster kommer att vara där också, så vi skall laga någon god mat. Mamma vet så klart inget, och det är lite typiskt mig att överaska ha ha. Jag tror att det kommer att bli en kanondag idag. Så till er andra glöm  inte era morsor dom är GULD !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: