Ny klubb !

Då var det dags igen att träffa en ny klubb. Den förra bestämmde sig för att dom inte hade råd med ett alag, det kanske man borde ha tänkt på innan man tillfrågade en tränare. Men det här laget är ändå yngre en det förra så det känns riktigt roligt att åka och träffa dom på söndag. Just ungdomar ligger mig varmt om hjärtat och dom har rätt inställning och har viljan att satsa oftast. Men det viktigaste är att man känner att det ger en själv något att åka på träningarna, trötta gamla föredettingar som tror dom vet och kan allt är alltså inget för mig. Ungdomspelarna lyssnar och är villiga att lära sig, det är så himla kul. Så nu hoppas jag att vi kan komma överens i kontraktet och börja köra igång jag är verkligen sugen på innebandy igen och verkligen brinner. Det kan ju också hänga ihop med att jag mår fan så mycket bättre nu med mitt sunda liv.
Så vi får se hur det blir kul i alla fall att man fortfarandet är "HET" på marknaden ha ha ha.
Ha en bra helg och var rädda om varandra.

Postat av: Släggan

Sedär ja...grattis! Kul med nytt lag...men nu är man ju nyfiken...vilka ska du träna???



Ha en trevlig helg & sköt om dig...din gamle hurtbulle! ;)

2010-05-12 @ 14:02:21
Postat av: Blomman

Hej hej Släggan !

Det kommer när kontraktet är påskrivet , som du vet så kan mycket hända ha ha. Hurtbulle det gillar jag, lycka till själv.

2010-05-12 @ 16:15:32
Postat av: Släggan

Ja, det är sant...bollen är ju som bekant rund! :)

2010-05-14 @ 22:56:02
Postat av: Bengan

Men för att veta vad det kostar med ett A-lag måste man ju fråga en tränare och vad hans arvode är....eller? Men kul att det fanns fler klubbar som var intresserade och lycka till!

2010-05-17 @ 20:52:36
Postat av: Blomman

Jo jag håller med dig Bengan till viss del, Men man vet ju vad det kostar att bedriva ett lag, Så innan man drog igång med proceduren att vilja värva spelare , tränare etc så borde man haft mer på fötterna.



Jag tackar för dom lyckönskningarna och hoppas att det går bra.

2010-05-17 @ 21:39:14
Postat av: Janne

hur gick det?

2010-06-21 @ 23:04:53
Postat av: Blomman

Hej Janne



Jo jag tränar ett ungt lag som har framtiden för sig och dom spelar i div 4a . Jag tycker det ser lovande ut, Om ett par år så kommer dom att spela lite högre upp det är jag helt säker på.

2010-06-24 @ 06:07:03

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: