När knugen knullar Silvia ! Eller hur var det nu ?

En stor skandal är ett faktum, knugen har varit otrogen, chockade eller ? Han har haft skägget i fel brevlåda, doppat i annans gryta, hoppat  över skalkarna, juvsat brevid, ja kalla det var du vill.
En 30 år gamal grej har rotats fram av en pengakåt skandal journalist.  Nu skall knugen stå tillsvars och avrättas ofentligt pinsammt var ordet. Jag undrar om det i så fall inte finns fler ofentliga personer som man kan hitta lik i graderoben hos. Ta alla svinaktiga politiker tex, som både har supit och knullat upp skattebetalrnas surt förvärvade slantar.
Jag skiter i monarkin och tycker man skall avskaffa kungahuset, men det här är ju löjligt att det skall bli en sådan här stor sak av detta .Mest pinsamm är nog Camilla Hedenmark som var en c kändis i Army of Lovers eller vad dom hette. Hennes gloria har ju det inte lyst på sen Hedenhös tid och nu träder hon fram som knugens älskarinna. Hon är är väl den som borde skämmas tame fan, kan man inte få publicitet på annat sätt  och göra något bra? Nej då väljer man att vika  man ut sig som den värsta horan, det äcklar mig i alla fall. Jag hoppas att skandaljournalisterna som rotar i andras privata saker får brinna i helvetet för det är där sån här skit hör hemma.
Om knugen nu har nuppat runt lite så är väl det hans privata problem och inte tidningarnas.
Så knugen tänk efter före innan du vill hala ut kungaspiran nästa gång ofentligt det kan kosta för mycket.



Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: