Skall man bli fin få man lida pin

Nu har jag satt igång med mina tattueringar, och jag räknar med att bli helt klar i mars och en asenlig summa penagr fattigare. Men jag tycker att det är värt det att lägga pengar på sånt då jag inte har några störra andra hobbisar. Fiskegrejer har jag, båt har jag, mina gitarrer har jag efter viktnedgång har jag ärvt sonens snygga byxor som knappt är använda, jag köper snus och då och då lite tröjor som är fräcka det är allt.
Jag går inte på krogen , jag röker inte och inte dricker .
Så då tycker jag att mina tattos får bli det jag lägger stålar på.
Nu är min tattuerare väldig , väldigt billig  och väldigt duktig och seiös. Jag vill inte avslöja vad jag får betala men det är ett rent kompispris.
Dom gaddarna som jag håller på med just nu är en tribal som skall göras om jag hade en gamal skit som jag har gaddat över och det blev inte bra så nu bygger han runt den och  det kommer att bli helarmas så den högra armen kommer att bli både med motiv och tribal som ser ut om ett pussel och det väver ihop mitt liv kan man säga , ett motiv betyder det onda jag har varit med på ett annat något bra. Var och en sak har sin betydelse för mig.
På vänster arm har jag seden innan ett porträtt av den legendariska indianhövdingen Sitting Bull ooch ett varghuvud där kommer det att hamna ett grizzlybjörnhuvud med en drömfångare samt indianfjädrar, mycket snyggt.
På högerben kommer jag att ha en stor drake som har stor betydelse för min egen del den kommer att gå från fotknölen och upp till knät. Sen har jag ett par andra som har bleknat lite som skall fyllas i.
Men varför utsätter man sig för sånt här då ? det gör ju faktiskt ontm också men som sagt skall man  bli fin får man lida pin. Kroppen är ett perfekt instrument att använda som konstverk.

Ha det gott mina vänner och krama varandra ofta och länge.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: