Att tiga är guld !

Som ni ser så har det utbrytit ett mindre ordkrig mellan mig den ödmjuke och den kaxiga Söderberg. Detta för att jag hade en åsikt , spekulation kalla det vad ni vill varför SIK åter igen kallar till"krismöte" Jag vill nog påstå att det är en liten kris om man redan så här tidigt på säsongen kallar till ett möte där man själva kallar det SIK,s framtid.Jag tycker i alla fall att det är lite märkligt. Men Söderberg tycker att jag är ute och seglar, han kan ju ha rätt i det säger jag inget om. Huvudsaken är ju att han vet vad det är som gäller och hur det står still , jag kan bara fundera och spekulera vilket jag också har gjort. Det är inte att ljuga Per. Nu är det ju så att jag och Per känner varandra sen lång tid tillbaka och vi kan vara rätt tuffa mot varandra, men jag har inga hard feelings bara så att du vet. Lite kul med diskussion i den annars så tillknäppta innebandyvärlden som också är en flugskit på kartan när det gäller seriositet. Nu hoppas jag att det går bra för SIK och att allt ordnar sig med det som skall ordna sig. Ha en bra helg mina vänner.

Postat av: Weronica

Lycka till o ha en go helg.

Postat av: Blomman

Tack Weronica och ha du också en bra helg. Det är inte så allvarligt som det låter, det är värre ha ha ha.

2010-09-04 @ 11:10:58
Postat av: Hvmannen

Kan nästan till 99.9 % säkerhet säga att klubben kommer leva vidare!! Vi ses i omgång 2 ;)

2010-09-04 @ 18:55:47
Postat av: Blomman

Hv mannen .

Ja det hoppas jag verkligen och jag har bara haft en åsikt och spekulerat. Hoppas verkligen att klubben lever vidare , för det vore oerhört tragiskt om det inte blev så.

2010-09-04 @ 19:51:03
Postat av: Hvmannen

Jag har så mycket fakta så jag kan säga att klubben kommer finnas kvar ;)

2010-09-05 @ 00:32:49
Postat av: Blomman

Det är ju bra , då behöver ni ju inte bli så upprörda över ett simpelt blogginlägg som jag har skrivit, ni har ju alla fakta. Då är det ju lugnt och alla hoppas att det ordnar sig.

2010-09-05 @ 10:50:58
Postat av: HVmannen

Vilka "NI"?

2010-09-06 @ 17:34:06
Postat av: Blomman

Du och Söderberg.

Läste att det har ordnat sig och det var ju bra då, och som sagt det var bara mina egna spekulationer inget att bli upprörd av igentligen. Men har SIK, sikare tagit illa vid sig ber jag så mycket om ursäkt. Som den gentleman jag är.

2010-09-07 @ 19:25:17
Postat av: HVmannen

ok

2010-09-07 @ 23:10:36

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: