Fattijons goes to Norge !

Ja fast vi har haft våran igentliga karriär om vi nu hade någon så får vi då och då förfrågningar om vi vill spela igen. Och självklart för våra fans ställer vi upp ! ni betyder allt för oss . Så vi kommer att börja repa så småningom när vi har hittat en replokal. Och det måste bli snart så basfan(Putte) letar med ljus och lykta efter en. Den 5-6 november står vi på en festival i Norge och närmare bestämt Halden med ett 20 tal andra band som lirar. Detta skall bli hur skoj som helst. Dels att träffa mina älskade  bandkamrater och att stå på scen igen vilket jag själv älskar. Nytt matrial finns för jag har skrivit  8-10 nya låtar och vi hoppas att vi skall kunna spela in en ny platta under året. En demo skall spelas in åtmiinstånde med ett par nya låtar det har vi bestämmt  som vi kan skicka till vår vän i Norge som ville ha oss nu, han har ju ett skivbolag och gillar han det så kan vi bli signade. För varför skulle han annars vilja ha tre gamla gubbar som lirar punk ha ha ? Förmodligen för att vi är bäst och så jävla ödmjuka ha ha ha (Den var till dig Maddi från Lulelå). Låtskrivande på den ev nya plattan kommer att vara i samma stuk som inann men lite tyngre och lite mera genomtänkta texter, låtarna har tagit betydligt l längre tid att skriva än vad det har gjort innan, för det är väl så att man blir äldre och kanske lite mognare( ja inte jag då) men alla andra i bandet.(Ironi Maddi). Så jag hoppas att vi får tid att gå in i studio för jag känner verkligen att tiden är inne för en ny Fattijonsplatta, det är dags att sparka etablissemanget i röven åter igen. För som det har varit nu under SkallePers regeringsperiod så kan det fan i mig inte bli värre !!!!!! Ha en bra vecka mina vänner(Det gäller Maddi med) Kram speciellt till dig och Halmstadsbon. Hoppas ni skaffar er ett liv snart......



.

Postat av: sadir

när kommer fattijons på spotify?

2010-09-13 @ 07:40:44
Postat av: Blomman

Nej tjena Sadir. kul att du besöker. Hoppas att det går bra för dig i ditt nya lag. Spotify ? Nej vi har mycepace ha ha. Kolla där får du se.

2010-09-13 @ 21:55:06

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: