Skall man bli fin får man lida pin !

Dags för nya gaddar. Jag skall fixa till en ful jävel på högerarmen och göra en snygg tribal, det blir helarms. Jag har börjat med konturerna sen skall det fyllas och grejas så det kommer att ta lite tid. Sen skall det bli en stor snygg drake på benet. Draken betyder styrka för mig och betyder mycket för mig personligen. Sen blir det en på bröstet med men den är en så länge hemlig så det vill jag inte avslöja en. Och det är den som jag fasar kommer att göra mest ont , men som sagt"Skall du bli fin får du lida pin". Jag har sedan tidgare sittingbull och ett varghuvud på vänsterarmen , sen min pappa på insidan som tyvär dog 07. Sen har jag min GAIS Tuffa Viktor på vänster överarm och en enhörning med mina barns namn på vänster ben, och sen har jag den första jag gjorde på höger arm en blomman så klart ha ha. Det är svårt att sluta gadda sig det är som en gift man vill ha mer och mer. Och det kommer det säkert att bli. Men just nu är det dom gaddarna som gäller. Ha en bra vecka mina vänner.





Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: