Tjong i medaljongen , nu rullar vi igång den.

Vi hade en provträning i veckan och fick klart med ett nyförvärv direkt.
En 23 årig mycket spelskicklig back.
En del tycker att vi satsar för hårt men om man vill komma någon vart uppåt i seriesystemet så måste man offra sig.För mig som tränare är det bara poäng och seriesegrar som räknas, det är det enda som jag har att visa upp i mitt tränar cv.
Laget har alla möjligheter att komma uppåt, dom är serösa och vill offra sig.
Det är inte något lag i våran division som kommer att träna hårdare än vi.
Målsättningen är ganska klar nu när vi var så nära förra året.
Med lite nya grabbar så kan det bli riktigt bra.
Försäsongen drar igång nästa vecka och det är då man får se om dom är män eller möss.
Vi har en så jäkla go stämmning och alla peppar varandra.
Jag hade erbjudande från lag högre upp men valde att stanna kvar eftersom jag tycker att killarna är bra och föreningen är så himla bra.
Nu hoppas jag att vi kan leverera under säsongen också, vi kommer uteslutande att möta div 3 och div 2 motstånd på försäsongen.
Vilket gör att vi får ett bättre tempo när vi skall gå in i serielunken.
Men den som lever får se vi skall i alla fall göra vårat bästa.

På återsende!


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: