Varför sjunger inte ni ?



Jag känner att det  här kommer att bli ett bra år, IFK Ankeborg näst sist i serien med 0 POÄNG!
Haja vilket glädjerus man befinner sig i.
Jag har ett par lag som man verkligen inte gillar här kommer ett axblock.

1. Gråvitt. laget som alltid har en jävla massa fans när det går bra men är så patetiska när det går dåligt, buar ut sina spelare som tex igår efter Helsingborgsmatchen.
Sen har man Wisemen som skall fajtas till höger och vänster, vuxna män med egna företag och klädda i kostym.
Man skall stötta sitt lag i både med och motgång fatta de.
Vi har också huliganer men tack och lov är dom inte så många och heller inte acepterade av oss andra supportrar.

2. Edsbyn bandy, ja har man bott i Bollnäs och älskar sitt GIF ja då måste man tycka illa om Byn.
Den klubben har helt ok fans jag känner ett par av dom men det är just det att dom har haft en massa tur när dom möter Bollnäs och allt som oftast vinner. Men inga huliganer men det hör till att "hata" Edsbyn.

3. Färjestads BK, dom hatar jag verkligen av hela mitt hjärta, deras supportrar är skitkassa och gnälliga ,och dom är stora i käften och jävla medgångsupportrar.
Jag minns idioten som snöt sig i en tjuga som han ville ha en autograf på av Jämtin då han spelade i HV.
Jämtin skrev på och stollen snöt sig och slängde den.
Sen den dagen bestämmde jag mig för att tycka riktigt illa om FBK.
Här hemma finns en del som håller på FBK , har inget ont av just dom , men jag gillar inte en speciell person men det är av andra orsaker en att han håller på FBK , han är ett tväkta svin.
Om jag skall sumera ihop det här på ett vettigt sätt så blir det att det hör till att inte gilla vissa lag,för mig handlar det inte om liv eller död, men man vill ju alltid att ens lag skall vinna och "hatlagen " skall torska.
Men med glimten i ögat det är ju bara en lek trots allt !!!!


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: