Det vackraste som finns !

Jag har nog värdens bästa tjej, hon står vid min sida oavsätt vad som händer eller har hänt. Jag har ett band till henne som aldrig kommer att klippas av efter detta . Hon är både vän hustru och partner, henne kan jag prata med om allt mellan himmel och jord. Hon är vacker , söt och sexig och förstående. Hon är klok som en uggla vis som en örn. Och denna underbara människa valde mig. Jag kan skatta mig lycklig vi träffades fär 24 år sen och det är hon och jag så är det bara inget mer strulande från min sida, jag tror att vi kommer att sitta på hemmet och var goa mot varandra och hångla oavbrytet så att personalen tappar hakan ha ha. För när man har hittat sin tvillingsjäl så känns det i hela kroppen, jag blir knäsvag när jag ser henne och vill bara flyga fram och hålla om henne. Det är verkligen kärlek på riktigt jag har bara varit kär två gånger dels i Agnes och dels i min dotters mamma. När man var ung så handlade det inte så mycket om äkta kärlek, man skulle bara ha någon och man bytte ofta så var det på den tiden. Men frågan är om jag har älskat någon så mycket som jag gör med Agnes , jag har svårt att tro det. Hon betyder allt för mig och jag skulle kunna såga av min höger arm för henne om jag var tvungen. Agnes du finns för evigt i mitt hjärta och är det vackraste som finns . Kram jag älskar dig.

Postat av: Weronica

underbar kärleksförklaring,, kan bara önska er många fortsatta lyckliga kärleksfulla år. <3

Postat av: Agnes

åh....jag blir nästan generad...tack! <3

2011-02-01 @ 12:48:59
Postat av: Blomman

Ja Weronica det är så det blir.



Agnes så är det du är allt för mig .

2011-02-01 @ 12:58:55
Postat av: cia

va fint du skriver Peter...

2011-02-04 @ 07:46:20
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: Blomman

Tack Cia det var snällt. Kram

2011-02-04 @ 12:15:44

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: