Ett jävla gnällande !

Svenskarna är fan imig aldrig nöjda! Jag tycker att dom här två deltävlingarna har varit dom bästa sen Hedenhös.
Men smaken är ju som röven klöven som dom säger i Göteborg.
Programledarna är suveräna , både roliga och bra.
Även Agenterna är helsköna och sarkastiska samt mycket roliga.
Peter Stormares karaktär en sköngrej och med glimten i ögat.
Så vad fan gnäller ni över ?
Pengarna tillbaka, sämsta på länge jag vet inte i vilken värld ni lever i .
Jag brukar vara oerhört kritisk mot denna tävling och sågar hej villt men när till och med jag tycker det 'r bra då är det bra.
Förra året var fruktasvärt pinsammt, Petra Mede , jag säger bara suck , det ända hon kan dra skämt om är kuk  och fitta och det har man ju tröttnat på för länge sen.
Dom fyra låtarna som har gått till Globen har varit hög klass på även att jag inte gillar Danny. Jag håller på min favorit som är Swingfly låten är helskön och svänger duktigt.
Skit som Babbsan och andra b kändisar får ju tydligen inget förtroende vilket är bra, där har svenskarna fattat grejen åtminstånde.
Jag tror att finalen i Globen kommer att bli en höjdare kanske den bästa finalen någonsin vi får se hur dom andra bidragen är men håller dom lika hög klass som det har gjort hitils så blir det magiskt.
Rickard Olsson och Marie Serneholt fortsätt som ni har gjort ni är dom bästa programledarna på mången dag.

Ha en bra vecka i morgon bloggar jag om GAIS Bandylag.



Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: