Hemmaplan

Då har man varit hemma på permis från sjukhus och det har varit riktigt skönt att få umgås med mina barn och Agnes. Allt känns mycket bättre nu och det går åt rätt håll jag blir starkare och starkare för varje dag.
Jag skall tillbaka till sjukhuset idag söndag och sen blir det något blodprov och när det är bra så får jag med all säkerhet åka hem och det skall bli underbart.
För det är ju så här sjukhus är sjukhus det är en miljö som påminner om att man är faktiskt sjuk och det är jobbigt det är mycket roligare att gå på kalas ha ha.
Personalen är jättesnälla och trevliga så det går ingen nöd på oss och dessutom får man väldigt god mat.
Nu vill jag bara bli frisk och komma till ro med allt och det kommer att bli kanon det är jag helt säker på.
Min helg har varit mycket lugn och mysig, bara att sitta och hålla om Agnes gör mig friskare hon är en underbar människa som står vid min sida i vått och torrt.
Nu skall vi gå en promenad med Zorro som är våran goa hund , lite knäpp är han allt men väldigt snäll ha ha.
Ha en bra söndag och var rädda om varandra.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: