I huvudet på herr Blomman !

Livet rullar på och man känner sig starkare och det går åt rätt håll. Man funderar ju en hel del vad som skall hända sen, hur skall det gå med jobb tex. Men allt sånt där får man ju lägga åt sidan så länge, först och främst måste man ju må bra. Sen har jag fått hélt nya vänner som jag tänker hålla kontakten med inte alls sådana som jag umgåtts med tidigare jag älskar mina andra vänner också men det men det här är på ett annat plan. Vi förstår ju varandra och det kännsd skönt. Idag fredag kommer jag att träffa min familj och det skall bli skönt. Jag längtar efter Agnes så jag tror jag dör snart ha ha. Hon är världens bästa kvinna och jag har henne att tacka för mycket.(Älskar dig) Sen längtar jag efter mina barn och min hund. Ha nu en bra helg och håll någon hårt i hand, för nu bär det av till tomteland.

Postat av: Therés Davidsson

hm...vet ej hur det här fungerar, försökte skriva några rader igår men misslyckades....nog.... ;) gör ett nytt försök med samma text igen - - - Hej Peter.

Jag, min familj och säkert många med mig (från Malmbäck) hoppas att du snart är pigg och stark igen. Jag vet ju inte vad som hänt dig, men det spelar ju ingen roll vad, huvudsaken du blir bättre/bra. Vad mycket du varit med om! Du är en riktig kämpe tror jag. Ja ja....ville lämna ett avtryck här och nu är det gjort. Vi sänder styrkekram och lycka till nu.

2011-01-28 @ 10:02:24
Postat av: Blomman

Ditt inlägg kom med på ett annat ställe, jag tackar för omtanken kram.

2011-01-28 @ 15:47:53

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: