Den sista idioten är inte född än !

Jag kan med lätthet konstatera att den sista idioten är inte född än.
Jag har mött många lustiga och mindre lustiga människor i mitt brokiga liv.
Men frågan är om jag inte har mött den största idioten nu.
Jag uppträder inte alltid korekt och jag är inte på långa vägar prefekt heller.
Men lite sunt förnuft bör finnas hos alla kan man tycka.
Låt oss säga så här man möter en människa som man möter rätt så ofta man säger hallå ! och får till svar FUCK YOU.
Den människan har i mina ögon för all framtid förlorat min respekt.
I min värld så finns det både onda och goda människor, den här människan tillhör det första allternativet helt klart.
Jag undrar hur en sådan typ tänker och på vilken nivå han vill vara, för mig  kvittar det igentligen men han har gjort bort sig duktigt utan igentligen veta om det.
Jag tror att en sådan person lider av något, tex förföljesemani, osäkerthet eller är bara allmänt dum i huvet.
Nu har jag inte så mycket mer att säga om  den här personen, för han befinner sig på en sådan låg nivå så att det är skrattretande och dit ner tänker inte jag gå i alla fall.
Ha en  bra dag mina vänner !!!!

Postat av: Märta

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13 @ 04:09:16
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Blomman

Ingen aning.

2011-07-14 @ 11:49:37

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: