Amatörernas afton



Nu har man firat midsommar med Agnes och vovven.
Vi var i Värnamo och tältade med stormkök och hinkrgrill.
Vi hade mycket trevligt även att vädret kunde varit bättre, jag dricker ju inte längre så ingen huvudvärk idag det känns rätt skönt. Agnes drack lite vin medans jag tog trocadero det funkar aldeles utmärkt.
Alkohol och mina medeciner är ingen bra kombination så jag hoppar det.
Vi spelade mingolf och kort, jag känner att jag har nog mognat som människa efter sjukdomsbeskedet och tar varje dag med  glädje.
Det är klart att visa dagar är det sämre men förövrigt mår jag väldigt bra.
Jag spelar ju golf igen, har jobb , har en familj som bryr sig mycket om mig och det känns fan så mycket bättre än en fylla på midsommar, som jag tycker är amatörernas afton.
Man laddar hela jävla året för att supa sig dyngrak och leva rövare som vissa gör.
Man läser ju en del i tidningar och på text tv,och  det är ett jävla levande ute i landet.
Men var och en  gör som man vill och det gör jag med.
Dessutom gifte ja mig på midsommardagen för 23 år sen, det är rätt häftigt att  vara tillsammans med samma med samma kvinna så länge, det är skön känsla.
Nu ser man fram emot att fylla 50 trots allt och fira 25 årig brölloppsdag samma år.
Jag har ju en jävla åldersnoja och försöker hålla mig ung och vacker ha ha.
Fast jag har insätt att åldern kan jag inte göra något åt.
Ha en fortsatt bra midsommar och kör försiktigt.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: