Då var säsongen över för HV 71

Igår tisdag tog säsongen slut för mitt älskade HV, men man var inte bättre i år än så här.
Visst man vann serien vilket är bra men att åka ur mot AIK är pinsamt speciellt på det sättet man åkte ur på. Inte vinna än enda match mot en nykomling är riktigt uselt.
Men gör man bara tre mål på 4a matcher och har två målvakter som inte håller klassen, ja då blir det så här.
Jag ville ju ha in Larsson efter den andra matchen och fick det med men han var ju än sämre en Andersson.
Man saknar Stefan Liv som alltid höjde tio snäpp när det gällde.
Bremberg har varit totalt oduglig hela säsongen, jag kan inte fatta att HV la ut en ända krona på honom usel är bara förnamnet.
Men det kommer en ny säsong nästa år och då måste HV se om sitt hus, framför allt skaffa stabila backar ,och ett par snabba forwards , sparka Louma och Bremberg plus åtminstånde en målvakt som håller bra klass.
HV kommer tillbaka det gör vi alltid, nu hoppas jag att Luleå vinner SM Guld , för jag hatar både Djurgården, AIK, och framför allt Färjestad.
Sen kan man ju tycka att domarnivån är märklig, Thomas Andersson som gav Falk matchstraff är klart den sämsta domaren i världen, direkt pinsam.
Då Järnkrok i Brynäs tacklas på samma sätt och får järnskaning och bryter nyckelbenet då händer ingenting det är jävligt konstigt, men det är så det är.
FORZA HV 71 !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: