Det är för jävligt

Det är inte mitt år i år, först åkte HV ur SM slutspelet efter att ha uppträtt som kalle ankor, och i går så förlorade Bollnäs SM Finalen i bandy.
Men till skillnad mot HV så bjöd dom upp till kamp.
Och sen kan man fråga sig hur mycket otur kan ett lag ha?
Först ett stolpskott i slutet på matchen, sen ett korekt mål bortdömt för offside, fan hela Sverige såg ju att det var mål uton den där jävla Sjösten eller vad nu pajasen hette.
Man lider med laget och alla dom som hejar på Bollnäs, detta var för jävligt.
Hade nu Saik varit bättre hade jag inte sagt något men så var det inte matchen var helt jämn.
Och som det inte räckte med detta så får dom ett frislag som tar på Spinnars och ändrar riktning och ställer Timo i målet, fy fan vad bittert.
Det här kommer att ta lång tid att smällta.
Bandyn måste införa kameror som i hockey så domarna kan ringa och kolla, en SM Final måste avgöras rättvist.
Men men det är bara att bita ihop och komma tillbaka nästa år.
Jag är stolt över grabbarna i alla fall.
Nu har jag två lag kvar att hoppas på GAIS och Chelsea, vi får väl se om jag får lida lika mycket som jag fick göra igår.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: