En stor jävla idiot !

Jag läste i Aftonbladet om om en STOR JÄVLA IDIOT ! Idioten det handlar är han som först sparkade på sin hund en Amstaff och sen binder fast den i dragkroken och kör iväg.
Man tror fan inte att det är sant när man läser det.
Hur i helvete kan man göra så mot en ett djur ?
En sån jävel skulle spärras in och får ett jävla kok stryk eller själv bidas fast barfota i en dragkrok och få springa efter själv.
Hundens  tassar var avskalde och den var bränd på kroppen och förmodligen hade används som kamphund.
När man läser sånt här att dom plågar djur då blir jag både ledssen och förbannad.
Man fattar inte hur grym en människa kan vara som förmodligen har en hjärna att tänka med.
Nu hoppas man ju att hunden kan repa sig och komma till ett hem som tar hand om den på en bra sätt.
hunden var tydligen väldigt nervös och skygg vad man har kunnat läsa.
Och det är inte så jävla konstigt efter vad den hade varit med om.
Den hade säkert misshandlas ett antal gånger.
Nu vet jag inte om ägaren var drogpåverkad men man kan ju tro det eftersom han kunde göra en sådan här sak.
Jag hoppas att han får ett rejält straff men risken är inte så stor för Sveriges lagar är ju väldigt konstiga ibland undrar man om det är straff dom får när dom  döms.
Jag mår jävligt illa när man plågar djur då jag själv har hund som jag älskar otroligt mycket den är ju en familjemedlem och behandlas där efter med både kärlek och värme.
Husdjur skall behandlas med respekt och fan inte plågas, för mig så är den där personen inte bara idiot han är en BARBAR !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: