Nicklas Wikegård är kung !

Japp jag tycker han är skitbra, många gillar inte honom för att han är för ärlig och säger vad han tycker.
Han är jävligt kunning och rolig.
En del tycker att han inte skall klaga som han gjorde på Bengt-Åke Gustavsson som han menade gjorde fel, och dom har lite rätt i just den frågan , han vann ju faktiskt det mästa.
Som tränare vann inte Wikegård någonting, men det är många andra som inte har vunnit heller.
Och en del har fått sparken också eller lämnat skeppet när det gått dåligt.
Jag tycker Wikegård är bra för han sticker ut hakan och tar gärna en käftsmäll för att få in en höger vänster kombination.
Han är påläst och har ett roligt språk.
Det är en glädje att höra honom när han refererar det gör att VM lyfter en hel del.
Han har så jävla rätt då han sa det om Bäckström, blir man utagen i Sveriges landslag så finns det inte många skäl till varför man inte skall ställa upp.
Henke Lundqvist fick inte , Bäckström spelade med taskig tumme i hela kvartsfinalspelet men kunde inte ställa upp för Sverige, det är direkt dåligt.
Jag tycker ofta det är så att dom här penningstina NHL spelarna inte ställer när det gäller.
Så Wikegård fortsätt med din kaxighet för jag är i alla fall inte bitter på dig.

Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-20 @ 08:15:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: