Lite Morfar, Lite,innebandy, Lite golf , Lite arbetslöshet !

Då har världens sötaste unge anlett som bär namnet Love han trillade ner i söndagskväll efter tio dagars övertid.
Alla mår bra efter förlosningen och vi är jättestolta över att bli Mormor och Morfar.
Han kommer att bli så odrägligt bortskämmd av oss ha ha.
Det skall bli bilbana , hockeyspel, typiska killgrejer. Sen får jag väl lära honom att spela golf så han kan försörja Morfar på ålderns höst ha ha.
Dessutom måste han skrivas in i GAIS, han kan ju inte bli AIKare, Djurgårdare, eller Hammarbyare över min öa kropp.
Nu ser vi fram emot att träffa det lilla underverket snarast men det är ju en bit till Stockholm så man får ta det på någon helg.

Innebandypremiären är avklarad och et blev seger med 8-3 efter två ganska krampaktiga perioder så lossnade det ordenligt i den tredje där vi vann me 5-0.
Lite svårt att säga vad vi står i år, vi har fått in lite nytt men även tappat.
Men målet är ju att vara ett topplag men favoriter är Stockaryd/Wrigstad som har imponerat både i försäsongen och i den första matchen.
Men vi kan slå alla lag i våra bästa stunder det bevisade vi förra året.
Så vi får se vid jul hur vi ligger till.

Golfsäsongen lider mot sitt slut och jag nådde målet att komma under 20 i hcp nu är jag nere på 19.6 och det finns en del till att jobba på, mellanmålet är 18 nu då jag  måste ju ha nått att jobba efter.
Sänkningen i söndags var go jag hade 25 poäng efter dom första nio, sen gick det lite sämre på vägen in , men jag är väldigt nöjd med rundan i sin helhet.

Se har jag blivit arbetslös igen, uppsagd pga arbetsbrist inte så kul kanske men i ärlighetens namn så trivdes jag inget vidare där.
Arbetskamraterna var kanon och dom saknar jag men en utav cheferna var helt jävla blåst.
Han gillade inte mig från första början , började att gnälla på att jag har örhängen tex, när halva fabriken har det utan att han sa något om det.
Han är nog den sämsta chefen som jag har haft så det är skönt att slippa det stolpskottet.
Så nu gäller det att ligga i och hitta något annat men jag är optimist så jag tror att det kommer att lösa sig så småningom.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: