Tror ni jag har dött eller ?

Då var det dags att blogga lite igen efter ett lite uppehåll.
Innebandyn har satt igång med skiftande resultat när vi har vunnit har vi vunnit klart och lika klara förluster.
Nu har vi första tävlingsmatchen och det är i DM mot ett div 3 lag.
Vi får se hur det går , jag tror att vi får det väldigt tufft men vi slog ut ett div 3 lag förra året innan vi stötte på ett div 1 lag som vi som väntat inte hade något att hämta mot.
Det är svårt att säga hur denna säsongen kommer att gå men jag tror på topp tre i alla fall det borde vi klara av med det matrialet och dom nyförvärven vi har fått.
Men som sagt den som lever får se.

Golfen har tagit sig och jag är hur nördig som helst kollar på tv varje dag tränar i princip varje dag när jag inte har ont i kroppen.
Jag har gått ner från 27,9 till 22,0 sen jag började igen men jag har slitit på rangen och övningsfältet.
Golf är ju ett svårt spel så man måste träna i alla fall jag.
Dessutom älskar jag att träna golf det finns så mycket att lära sig fortfarande , tex bunkerslagen kan komma närmare hål, drivern kan maxa längre inspelen kan sitta en meter från flaggan osv.
Jag var en decimeter från en eagleför någon dag sen på ett par fem hål.
Jag har gjort en för tre år sen, jag skickade iväg den längsta drivern jag har slagit och hade 90 meter kvar till flagg.
Bollen upp på greenen och ner i koppen.
Tur javisst men i alla fall min eagle kan ingen ta ifrån mig i alla fall ha ha.
Så nu är det bara att fortsätta slita mitt mål var 20 innan säsongen tar slut jag började ju sent så det var rimligt om man tränar anser jag.
Huvudmålet är under 10, jag har varit nere på men var bara det i ett par veckor, när jag slutade hade jag 11,4.
Så visst finns chansen att jag åter ta r mig ner dit men som sagt den som lever får se.

Till sist jag har fortfarande inte fått någon operationstid för mitt bråck och vissa dagar gör det fruktansvärt ont och då kan jag inte jobba.
Jag har varit på sjukhuset akut men inget görs ta en panodil och vila är allt man får höra.
Hur jävla länge tror dom att man skall orka igentligen?
Men man får fortsätta att hoppas det går fort att få tid dom sa inom två månader och då blir det i oktober men man vet aldrig jag litar inte på sjuklvården och har dålig erfarenhet av den också i vissa stycken.
Ja ja det är som det är hoppas ni får en bra vecka.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: